joi, 27 martie 2014

Scoala de Soferi !

Din cate am mai auzit , multi cauta cartea cu toata legislatia pentru un permis de conducere . Din ce am aflat , cartea costa in jur de 90 lei , o suma destul de maricica . Si pentru ce ?! Ca sa luati un permis si apoi sa o pastrati degeaba pe mobila sa se adune praful pe ea ?
Solutia : Intrati pe site-ul pe care vi-l recomand eu , si siguri o sa va fie de mare folos tot ce gasiti acolo.
Site : click aici !
Am intrat si eu pe acest site , si dupa cate vad eu este unul destul de bun . Dupa cum am mai spus , eu il recomand pentru toti cei ce vor sa isi ia permisul de conducere , sa isi reaminteasca legislatia , sa aflea reguli noi , etc.
Inca o data , intrati pe acest link , si nu o sa regretati !
Oricand disponibil si pentru orisicine !
Acest site nu numai ca va poate ajuta numai cu scoala de soferi ! Va poate ajuta si cu taxe auto , sfaturi utile , conducere defensiva , reclame despre cele mai bune anvelope , codul rutier , indicatoare rutiere si noi stiri din lumea autovehiculelor .
Sper ca v-am fost de ajutor , poate de acum incolo o sa va fie mai usor sa aflati tot ce va trebuie , fara sa mai dati bani airea pe carti scumpe !
Cei care au si facebook , puteti aprecia pagina si sa urmariti noi stiri pe acest link !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu