marți, 6 mai 2014

Top 3 masini cunoscute pentru incepatori

M-am gandit ca poate multi dintre voi , cautati masini bune si nu stiti ce sa alegeti . Eu am sa va dau un fel de raspuns sa zic asa , din opinia mea cu privire la o masina de inceput .
Si topul se clasifica astfel :

Pe locul 3 se pozitioneaza Audi A4 modelul mai vechi .



Deoarece aceasta masina , nu pot zice ca e slaba , are o putere destul de mare , dar are si un consum destul de ridicat , plus ca la piese e putin mai scumpa . Si sansele ca sa aveti probleme la ea sunt de 40 % . 

Pe locul 2 se pozitioneaza Bmw e36 .


Masina are un motor puternic , depinde de combustibil , si rezistenta . Aceasta masina de obicei este folosita si la drift , evident echipata cu tot ce trebuie . Cat despre consum , eu pretind ca nu este foarte mare , inacat sa scoatem bani saptamanal pentru carburant .

Pe locul 1 se afla Vw Golf 4 .


Masina fiind facuta de Germani , este foarte ieftina la piese , si nu are un consum ridicat . Motorul este destul de puternic . Fata de celelante doua , masina asta este dupa anul 2000 , si are un pret destul de bun , variaza intre 2000 E - 3500 E . Eu consider Golful ca find cea mai buna masina , findca sunt dotari bune pe ea , e rezistenta la drumurile din Romania , ieftina la piese .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu