sâmbătă, 22 februarie 2014

Legenda driftului ... BMW E30 !

Cred ca cu totii stim cum arata un Bmw E30 , daca nu :


V-am pus poza , ca sa nu mai cautati voi pe Google , si sa pierdeti timp :)

Eu consider aceasta masina ca find printre cele mai vazute masini la curse , concursuri de drift-uri , in parcare la Kaufland facand drift .. :))
Ei , cred ca voi ziceti ca mint , si ca vreau sa fac asa la plictiseala acest post , dar NU !
Si va explic de ce cred eu acest lucru... Acum o zi am intrat special pe Youtube si pe tot felul de pagini , forumuri , etc. , si am gasit lejer numai imagini si videoclipuri cu aceasta masina ..
Videoclipuri :





Imagini :





Dar unii prosti , lasa masinile ceva de genul :


Deci daca aveti cumva modelul asta il aveti prin garaj la bunicu' sau nu mai stiu eu unde , nu treceti cu vederea ! Cu o mica investitie , o poti aduce pe picioare ;) !
Voi ce parere aveti despre aceasta masina  numita de mine '' Legenda " ?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu