vineri, 21 februarie 2014

Top dacii vechi tunate !

De cand cu pasiunea mea pentru masini , am inceput sa tot caut imagini cu masini tunate , si mai mereu dau de dacii vechi , tunate destul de fain !
Asa ca m-am gandit sa va fac un top 10 dacii tunate ( dupa opinia mea ) ca sa vedeti si voi .
Asa ca :
      LOCUL 10 este luat de o dacia 1310 , care nu prea e tunata in totalitate ! 


       LOCUL 9 este luat tot de o dacia 1310 , iar proprietarul anonim este un bucurestean.


LOCUL 8 este luat iar de o dacia 1310 , dar cu un aspect putin mai placut decat cea precedenta.


LOCUL 7 este ocupat iar de o dacia 1310 , cu un tuning destul de fain , dar se putea mai bine !


LOCUL 6 este luat de o dacia 1310 , simpluta dar atragatoare !!


LOCUL 5 este luat de o dacia 1310 , tot neagra ca cea precedenta , dar mai faina!


LOCUL 4 este luat , insfarsit , de o dacia 1300 cu un tuning simplu dar profesional!


LOCUL 3 este luat de o dacia 1310 din Sibiu , cu un tuning fain , mai ales culoarea care o face ca noua !


LOCUL 2 este luat de o dacia 1310 din judetul Bihor! Frumos aspect! 


LOCUL 1 este luat de o dacia 1300 cu forma schimbata , si un tuning exceptional !



Cam asta ar fi topul dupa opinia mea , voi ce parere aveti ?















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu